Thursday

                                                  Cześć wszystkim !
    Dziś wtorek chyba nie należy do ulubionych dni tygodnia. Myślę że większość woli piątki.
Ja się uczę zaocznie więc w tygodniu narazie mam wolne, ale co dobre szybko się kończy. Akurat dzisiejszy dzień zleciał mi dość szybko rano pojechałam do lekarza pozałatwiam sprawy ze szkoły,spotkałam się z przyjaciółką nawet zrobiłam ciasteczka chodź może połowa mi wyszła a połowa nie hah :D
        Tutaj pare zdjęć z ostatniej sesji , bo jak narazie to zimno i ubieram się na cebulke..



Zapraszam na mój instagram  https://www.instagram.com/sz.karo19/
Koniec dnia kończę przy ciepłej herbatce to chyba najlepsze co może być , herbata, kakao i pod kołdrę oglądać dobry serial lub książkę.
Napiszcie mi proszę co chcielibyście czytać w następnym poście, jeszcze muszę się sporo nauczyć ale mam nadzieję ,że bedzięcie chcieli wpadać na bloga
                                                                                                Dobranoc..


Komentarze

  1. Zdecydowanie wtorek to nie jest dzień, który lubię. Piątek jest tak bardzo wyczekiwany. Zdjęcia z sesji wyszły świetnie, jesteś bardzo fotogeniczna! <3

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za komentarz u mnie na blogu :) podoba mi się tu u Ciebie, świetne zdjęcia. oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz piękną figurę <3
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też studiuję zaocznie, całe szczęście teraz będzie piątek, który mnie ucieszy - wolny od uczelni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia:) , początki zawsze są trudne ale życzę powodzenia w blogowaniu !

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia <3
    Co do postów, pisz po prostu o tym co sprawia ci przyjemność ;)
    Wymuszone posty nie sprawią ci frajdy.

    Zapraszam do siebie: https://zyciowy-kogel-mogel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. urocze fotki :)
    PS. fajnie zapowiada się Twój blog :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Studia zaoczne fajna sprawa, ja mam taką magisterkę :). Mi też ostatnio szybko mijają dni. Ładne zdjęcia! Pozdrawiam ;) kotwarszawski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty